Riepu protektori

Spread the love

Runājot par riepu protektora pārbaudi, ir vairākas metodes, kas var palīdzēt jums uzzināt, vai ir laiks nomainīt riepu. Smagi nolietojies protektors novērsīs riepas darbību, kā paredzēts, un var izraisīt nedrošus braukšanas apstākļus. Viens no vienkāršākajiem, visbiežāk sastopamajiem veidiem, kā pārbaudīt protektora dziļumu, prasa neko vairāk kā penss un dažus mirkļus no sava laika.

Peniju tests
Amerikas Savienotajās Valstīs riepas protektora dziļums tiek mērīts 32 collās. Jaunajām riepām parasti ir 10/32 ”vai 11/32” protektora dziļums, un dažām kravas automašīnām, SUV un ziemas riepām var būt dziļāks protektora dziļums nekā citiem modeļiem. ASV Transporta departaments iesaka nomainīt riepas, kad tās sasniedz 2/32 ”, un daudzas valstis likumīgi pieprasa, lai riepas tiktu nomainītas šajā dziļumā.

Pensas pārbaudes ideja ir pārbaudīt, vai esat sasniedzis 2/32 ”slieksni. Lūk, kā tas darbojas:

Starp riepas protektora ribām novietojiet penss. “Ribas” attiecas uz pacelto protektora daļu, kas aptver riepas apkārtmēru. Riepu protektors sastāv no vairākām ribām.
Pagrieziet penss tā, lai Lincoln galva norādītu uz protektora.
Skatiet, vai galvas virsma pazūd starp ribām. Ja tas notiek, jūsu protektors joprojām ir virs 2/32 ”. Ja redzat visu galvu, var būt laiks nomainīt riepu, jo jūsu protektors vairs nav pietiekami dziļi.

Veicot penss riepu testu, atcerieties ne tikai, lai pārbaudītu katru riepu, bet arī pārbaudītu dažādas riepas. Pievērsiet īpašu uzmanību apgabaliem, kas izskatās visbiežāk. Pat ja jūsu protektora daļas ir dziļākas par 2/32 ”, riepu vajadzētu nomainīt, ja jebkuras vietas nespēj pārbaudīt penss.

Vienmērīga riepas nodilšana ir normāla, bet nevienmērīga protektora nodiluma pazīme var liecināt par nepareizu pieplūdi, riteņu neatbilstību vai dažādām citām lietām. Ja redzat nevienmērīgu protektora nodilumu, jums vajadzētu pārbaudīt savu transportlīdzekli.

Citu riepu pārbaudes veidi

Vienkāršs veids, kā pārbaudīt riepas protektora dziļumu, ir ar protektora dziļuma mērītāju. Jūs varat atrast riepas protektora dziļuma mērinstrumentus vietējā auto detaļu veikalā. Ir pieejami daudzi modeļi, bet lēts vienkāršs mērīšanas zondes mērītājs darbosies tikai labi. Viss, kas Jums jādara, ir piestiprināt zondi protektora rievā un nospiest zondes plecus pret protektora bloku un izlasiet rezultātu. Visiem mērinstrumentiem jāmēra gan 32 collu, gan milimetros.

Vēl viens nodilušas protektora rādītājs jau dzīvo jūsu riepās. Katrā veiktspējas, vieglā kravas automašīnā vai vidējā komerciālā riepā ir indikatoru stieņi (vai nodiluma stieņi), kas iestrādāti starp protektora ribām 2/32 ”. Tie ir paredzēti, lai palīdzētu kontrolēt protektora dziļumu un pieņemt lēmumus par riepu nomaiņu. Paskatieties, lai redzētu, vai protektors ir vienāds ar indikatoru joslām. Ja tā ir, ir pienācis laiks nomainīt riepu.

Lai gan penss riepu tests nodrošina to, ko tas sola – norādot, vai protektors ir sasniedzis likumīgo robežu – tas var nebūt labākais rādītājs tam, vai jūsu riepas ir drošas ceļam. Riepu veiktspēja var ievērojami samazināties pirms protektora sitieniem 2/32 ”. Lai gan likums, kas uzskata par piemērotu drošai braukšanai, neļauj jums izvairīties no hidroplanēšanas vai kontroles zaudēšanas lietainos, izsmalcinātos apstākļos. Ja jūs domājat, ka jūsu riepas var būt tuvu nepieciešamībai nomainīt, pārbaudiet to ar licencētu mehāniķi.